Jak się ubierać do pracy?

Kwestia tego, jak powinno się ubierać do pracy, spędza sen z powiek wielu ludziom dopiero wkraczającym w życie zawodowe. Wiadomo, że już wystarczająco stresująca jest sama myśl o czekających ich wkrótce nowych obowiązkach, a strach przed złą prezencją tylko dodatkowo podkręca nerwową atmosferę.

Jaki więc powinien być codzienny strój, by nie doczekać się nieprzychylnych uwag czy nawet upomnienia ze strony pracodawcy? Przede wszystkim, należy zadbać o to, by wybrane ubranie było zawsze czyste, schludne i świeżo wyprasowane. Wówczas pracownik pokazuje, że naprawdę zależy mu na danym stanowisku oraz że darzy zwierzchnika szacunkiem.

Kobiety powinny raczej unikać głębokich dekoltów i zbyt krótkich spódniczek, by nie wyglądać zbyt wyzywająco. Warto, by pomyślały o kilku dodatkach, pasujących do konkretnego stroju, ale wówczas powinny zachować umiar.

Ożywienie w postaci delikatnego akcentu kolorystycznego na pewno przyda się każdemu, by pozostali pracownicy nie poczytali go za melancholika. Jako że niemal wszędzie liczy się prostota i elegancja, doskonała będzie zwykła koszula w białym lub, w przypadku osób o bladej cerze, pastelowym kolorze.

Resztę stroju warto do niej dopasować już pod kątem konkretnego miejsca pracy..